文献
J-GLOBAL ID:201802288189910093
整理番号:18A1508003
電力工学教育のダウン:オーストラリアとニュージーランドは大学カリキュラムにエネルギーを加える【JST・京大機械翻訳】
Electrical Power Engineering Education Down Under: Australia and New Zealand Are Adding Energy to Their University Curricula
著者 (5件):
Nair Nirmal
(University of Auckland, New Zealand)
,
Martin Daniel
(University of Queensland, Brisbane, Australia)
,
Saha Tapan
(University of Queensland, Brisbane, Australia)
,
Islam Syed
(Curtin University, Perth, Australia)
,
Watson Neville
(University of Canterbury, Christchurch, New Zealand)
資料名:
IEEE Power & Energy Magazine
(IEEE Power & Energy Magazine)
巻:
16
号:
5
ページ:
64-73
発行年:
2018年
JST資料番号:
W1374A
ISSN:
1540-7977
CODEN:
IPEMCF
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)