文献
J-GLOBAL ID:201802288825877513
整理番号:18A0386565
看護学部生の教育におけるシミュレーションベースの学習の使用:アンブレラ系統的レビュー【Powered by NICT】
Use of simulation-based learning in undergraduate nurse education: An umbrella systematic review
著者 (3件):
Cant Robyn P.
(Nursing and Midwifery, Monash University, PO Box 191, Narre Warren, VIC 3805, Australia)
,
Cant Robyn P.
(Nursing, Midwifery and Healthcare, Federation University Australia, Northways Rd., Churchill, VIC 3842, Australia)
,
Cooper Simon J.
(Nursing, Midwifery and Healthcare, Federation University Australia, Northways Rd., Churchill, VIC 3842, Australia)
資料名:
Nurse Education Today
(Nurse Education Today)
巻:
49
ページ:
63-71
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1248A
ISSN:
0260-6917
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)