文献
J-GLOBAL ID:201802288903952604
整理番号:18A1779131
オンライン広告の環境影響評価【JST・京大機械翻訳】
Environmental impact assessment of online advertising
著者 (5件):
Paerssinen M.
(Aalto University, Department of Communications and Networks, Espoo 02150, Finland)
,
Kotila M.
(Botlab, United States)
,
Cuevas R.
(Universidad Carlos III de Madrid, Avenida de la Universidad, 30, Leganes 28911, Spain)
,
Phansalkar A.
(Botlab, United States)
,
Manner J.
(Aalto University, Department of Communications and Networks, Espoo 02150, Finland)
資料名:
Environmental Impact Assessment Review
(Environmental Impact Assessment Review)
巻:
73
ページ:
177-200
発行年:
2018年
JST資料番号:
E0988A
ISSN:
0195-9255
CODEN:
EIARDK
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)