文献
J-GLOBAL ID:201802289221804260
整理番号:18A1568491
preserv氷教師の人種化感情認識,怒りりバイアス,およびhos意属性【JST・京大機械翻訳】
Preservice teachers’ racialized emotion recognition, anger bias, and hostility attributions
著者 (5件):
Halberstadt Amy G.
(North Carolina State University, United States)
,
Castro Vanessa L.
(Northeastern University, United States)
,
Chu Qiao
(The University of Texas MD Anderson Cancer Center, United States)
,
Lozada Fantasy T.
(Virginia Commonwealth University, United States)
,
Sims Calvin M.
(North Carolina State University, United States)
資料名:
Contemporary Educational Psychology
(Contemporary Educational Psychology)
巻:
54
ページ:
125-138
発行年:
2018年
JST資料番号:
A1223A
ISSN:
0361-476X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)