文献
J-GLOBAL ID:201802289327357062
整理番号:18A0401257
複雑な教室相互作用における重要な学生の数学的思考に注目のための学習【Powered by NICT】
Learning to notice important student mathematical thinking in complex classroom interactions
著者 (3件):
Stockero Shari L.
(Michigan Technological University, 1400 Townsend Drive, Houghton, MI 49931, United States)
,
Rupnow Rachel L.
(Michigan Technological University, 1400 Townsend Drive, Houghton, MI 49931, United States)
,
Pascoe Anna E.
(Michigan Technological University, 1400 Townsend Drive, Houghton, MI 49931, United States)
資料名:
Teaching and Teacher Education
(Teaching and Teacher Education)
巻:
63
ページ:
384-395
発行年:
2017年
JST資料番号:
C0754C
ISSN:
0742-051X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)