文献
J-GLOBAL ID:201802290062955932
整理番号:18A0588133
追突回避のための2可視化パラダイムの運転性能に及ぼす影響【Powered by NICT】
Effect on driving performance of two visualization paradigms for rear-end collision avoidance
著者 (3件):
Olaverri-Monreal Cristina
(University of Applied Sciences Technikum Wien, Department of Information Engineering and Security, Vienna, Austria)
,
Gvozdic Marko
(University of Applied Sciences Technikum Wien, Department of Information Engineering and Security, Vienna, Austria)
,
Muthurajan Bharathiraja
(University of Applied Sciences Technikum Wien, Department of Information Engineering and Security, Vienna, Austria)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ITSC
ページ:
77-82
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)