文献
J-GLOBAL ID:201802290856031874
整理番号:18A1769584
学生のためのアクティブ学習を支援するための心地図利用の革新的アプローチ【JST・京大機械翻訳】
An Innovative Approach of Using Mind Map to Support Active Learning for Engineering Students
著者 (3件):
Romlie Mohd Fakhizan
(Electrical & Electronic Eng. Dept., Universiti Teknologi PETRONAS, 32610 Seri Iskandar, Perak)
,
Bakar Zulqarnain Abu
(Management & Humanities Dept., Universiti Teknologi PETRONAS, 32610Seri Iskandar, Perak)
,
Azman Najwa Auni
(Centre for Teaching & Learning, Universiti Teknologi PETRONAS, 32610Seri Iskandar, Perak)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
WEEF
ページ:
294-297
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)