文献
J-GLOBAL ID:201802291051528002
整理番号:18A1514078
情報読解から情報リテラシーへ:スウェーデンの学校における文書作業の変化と連続性【JST・京大機械翻訳】
From informational reading to information literacy: Change and continuity in document work in Swedish schools
著者 (3件):
Lundh Anna Hampson
(The Swedish School of Library and Information Science, University of Boras, Boras, Sweden)
,
Dolatkhah Mats
(The Swedish School of Library and Information Science, University of Boras, Boras, Sweden)
,
Limberg Louise
(The Swedish School of Library and Information Science, University of Boras, Boras, Sweden)
資料名:
Journal of Documentation
(Journal of Documentation)
巻:
74
号:
5
ページ:
1042-1052
発行年:
2018年
JST資料番号:
A0305A
ISSN:
0022-0418
CODEN:
JDOCA
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)