文献
J-GLOBAL ID:201802291795006383
整理番号:18A1801985
学生の達成,動機づけおよび不安に対するアークに基づく電子書籍の効果【JST・京大機械翻訳】
The effects of an ARCS based e-book on student’s achievement, motivation and anxiety
著者 (2件):
Turel Yalin Kilic
(Department of Computer Education and Instructional Technology, Firat University, 23199, Elazig, Turkey)
,
Ozer Sanal Seda
(Department of Computer Education and Instructional Technology, Firat University, 23199, Elazig, Turkey)
資料名:
Computers & Education
(Computers & Education)
巻:
127
ページ:
130-140
発行年:
2018年
JST資料番号:
D0737B
ISSN:
0360-1315
CODEN:
COMEDR
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)