文献
J-GLOBAL ID:201802297362498335
整理番号:18A1783647
学校精神衛生サービスを開発するためのパイロット:子供の精神的幸福を促進するための対話とスクリーニングのためのケニア統合介入モデルの実施における経験と教訓【JST・京大機械翻訳】
Pilot towards developing a school mental health service: Experiences and lessons learnt in implementing Kenya integrated intervention model for dialogue and screening to promote children’s mental well-being
著者 (8件):
Mutiso Victoria N.
(Department of Research Africa Mental Health Foundation, Nairobi, Kenya)
,
Musyimi Christine W.
(Department of Research Africa Mental Health Foundation, Nairobi, Kenya)
,
Musyimi Christine W.
(Athena Institute, Vrije Universiteit, Amsterdam, The Netherlands)
,
Musau Abednego M.
(Department of Research Africa Mental Health Foundation, Nairobi, Kenya)
,
Nandoya Erick S.
(Department of Research Africa Mental Health Foundation, Nairobi, Kenya)
,
Mckenzie Kwame
(University of Toronto, Toronto, Ontario, Canada)
,
Ndetei David M.
(Department of Research Africa Mental Health Foundation, Nairobi, Kenya)
,
Ndetei David M.
(Professor of Psychiatry, University of Nairobi, Nairobi, Kenya)
資料名:
Early intervention in Psychiatry
(Early intervention in Psychiatry)
巻:
12
号:
5
ページ:
972-978
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2554A
ISSN:
1751-7885
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)