文献
J-GLOBAL ID:201902210840717023
整理番号:19A1645362
初等教育と中等教育におけるICTを用いた実習での疲労を低減するためのスクリーン操作インタフェースに関する研究
Study on interface for screen operation to reduce tiredness at practical training using ICT in elementary and secondary education
著者 (3件):
Hazama Hiroshi
(Seisho High School, Settsu, Osaka, Japan)
,
Ebara Yasuo
(Kyoto University, Sakyo-ku, Kyoto, Japan)
,
Ogasarawa Tsukasa
(Nara Institute of Science and Technology, Ikoma, Nara, Japan)
資料名:
Artificial Life and Robotics
(Artificial Life and Robotics)
巻:
24
号:
2
ページ:
262-269
発行年:
2019年06月
JST資料番号:
L3251A
ISSN:
1433-5298
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)