文献
J-GLOBAL ID:201902223340713719
整理番号:19A1660887
国家セキュリティ機関の教室への導入:大学-知能機関パートナーシップに関する倫理的考察【JST・京大機械翻訳】
Bringing the National Security Agency into the Classroom: Ethical Reflections on Academia-Intelligence Agency Partnerships
著者 (6件):
Kampe Christopher
(Communication Rhetoric and Digital Media Program, North Carolina State University, Raleigh, NC, USA)
,
Reid Gwendolynne
(Oxford College of Emory University, Oxford, GA, USA)
,
Jones Paul
(Laboratory for Analytic Sciences, North Carolina State University, Raleigh, NC, USA)
,
S. Colleen
(Laboratory for Analytic Sciences, North Carolina State University, Raleigh, NC, USA)
,
S. Sean
(Laboratory for Analytic Sciences, North Carolina State University, Raleigh, NC, USA)
,
Vogel Kathleen M.
(School of Public Policy, University of Maryland, College Park, College Park, MD, USA)
資料名:
Science and Engineering Ethics
(Science and Engineering Ethics)
巻:
25
号:
3
ページ:
869-898
発行年:
2019年
JST資料番号:
W1682A
ISSN:
1353-3452
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)