文献
J-GLOBAL ID:201902226424034247
整理番号:19A1628567
スキル獲得における蓄積および分散応答強化配置の選好と有効性【JST・京大機械翻訳】
Preference for and Efficacy of Accumulated and Distributed Response-Reinforcer Arrangements During Skill Acquisition
著者 (7件):
Frank-Crawford Michelle A.
(Department of Psychology, University of Maryland, Baltimore County, Baltimore, MD, USA)
,
Frank-Crawford Michelle A.
(Kennedy Krieger Institute, Baltimore, USA)
,
Borrero John C.
(Department of Psychology, University of Maryland, Baltimore County, Baltimore, MD, USA)
,
Newcomb Eli T.
(The Faison Center, Richmond, USA)
,
Chen Ting
(The Faison Center, Richmond, USA)
,
Schmidt Jonathan D.
(Kennedy Krieger Institute, Baltimore, USA)
,
Schmidt Jonathan D.
(Johns Hopkins University School of Medicine, Baltimore, USA)
資料名:
Journal of Behavioral Education
(Journal of Behavioral Education)
巻:
28
号:
2
ページ:
227-257
発行年:
2019年
JST資料番号:
W4525A
ISSN:
1053-0819
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)