文献
J-GLOBAL ID:201902230898189386
整理番号:19A0527352
学習者のプロファイルクラスタリングに基づくM00CSにおけるピア評価【JST・京大機械翻訳】
Peer assessment in MOOCs based on learners’ profiles clustering
著者 (4件):
Lynda Haddadi
(Computer science department, Mouloud Mammeri Univeristy of Tizi Ouzou (UMMTO), Tizi Ouzou, Algeria)
,
Farida Bouarab-Dahmani
(Computer science department, Mouloud Mammeri Univeristy of Tizi Ouzou (UMMTO), Tizi Ouzou, Algeria)
,
Tassadit Berkane
(Computer science department, Mouloud Mammeri Univeristy of Tizi Ouzou (UMMTO), Tizi Ouzou, Algeria)
,
Samia Lazib
(Computer science department, Mouloud Mammeri Univeristy of Tizi Ouzou (UMMTO), Tizi Ouzou, Algeria)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICIT
ページ:
532-536
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)