文献
J-GLOBAL ID:201902231915001337
整理番号:19A0524784
自動車電力管理のための低コスト高電力密度PM支援同期リラクタンス機の設計と解析【JST・京大機械翻訳】
Design and analysis of a low cost and high power density PM-assisted synchronous reluctance machine for automotive electric power management
著者 (6件):
Hao Lei
(General Motors R&D Center, Pontiac, Michigan, U.S.A.)
,
Pandi Murali
(General Motors India Technical Center, India)
,
Mavuru Chandra
(General Motors India Technical Center, India)
,
Namuduri Chandra
(General Motors R&D Center, Pontiac, Michigan, U.S.A.)
,
Omekanda Avoki
(General Motors R&D Center, Pontiac, Michigan, U.S.A.)
,
Nehl Thomas
(General Motors R&D Center, Pontiac, Michigan, U.S.A.)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ECCE
ページ:
3583-3590
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)