文献
J-GLOBAL ID:201902232159481303
整理番号:19A0490036
6か月児への母親の入力における動詞:プレゼンテーション,意味,行動の間の同期性は後期動詞獲得に関連する【JST・京大機械翻訳】
Verbs in Mothers’ Input to Six-Month-Olds: Synchrony between Presentation, Meaning, and Actions Is Related to Later Verb Acquisition
著者 (3件):
Nomikou Iris
(Department of Psychology, Center of Situated Action and Communication, University of Portsmouth; University House, Winston Churchill Avenue, Portsmouth PO1 2UP, UK)
,
Koke Monique
(Faculty of Arts and Humanities, Psycholinguistics, Paderborn University, Warburger Street 100, Paderborn 33098, Germany)
,
Rohlfing Katharina J.
(Faculty of Arts and Humanities, Psycholinguistics, Paderborn University, Warburger Street 100, Paderborn 33098, Germany)
資料名:
Brain Sciences (Web)
(Brain Sciences (Web))
巻:
7
号:
5
ページ:
52
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7150A
ISSN:
2076-3425
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)