文献
J-GLOBAL ID:201902237631336268
整理番号:19A1787831
アニメーションコースのための学生の設計思考に対する仮想的役割に基づく教育支援の影響【JST・京大機械翻訳】
Impact of Teaching Aids Based on Virtual Role on Student’s Design Thinking for Animation Course
著者 (3件):
Wei Xiaodong
(School of Educational Technology, Northwest Normal University, Lanzhou, People’s Republic of China)
,
Liu Yang
(School of Educational Technology, Northwest Normal University, Lanzhou, People’s Republic of China)
,
Weng Dongdong
(School of Optoelectronics, Beijing Institute of Technology, Beijing, People’s Republic of China)
資料名:
Communications in Computer and Information Science
(Communications in Computer and Information Science)
巻:
1043
ページ:
447-458
発行年:
2019年
JST資料番号:
W5071A
ISSN:
1865-0929
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)