文献
J-GLOBAL ID:201902239742712023
整理番号:19A2416657
次世代サービス性能-市場後の自動車における知的注文アシスタント【JST・京大機械翻訳】
Next Level Service Performance - Intelligent Order Assistants in Automotive After Market
著者 (5件):
Reiter Joachim
(Hochschule Offenburg - University of Applied Sciences, Offenburg, Germany)
,
Mueller Andrea
(Hochschule Offenburg - University of Applied Sciences, Offenburg, Germany)
,
Hartmann Uwe
(Mann+Hummel GmbH, Ludwigsburg, Germany)
,
Schatz Michael Daniel
(Mann+Hummel GmbH, Ludwigsburg, Germany)
,
Greschuchna Larissa
(Hochschule Offenburg - University of Applied Sciences, Offenburg, Germany)
資料名:
Lecture Notes in Computer Science
(Lecture Notes in Computer Science)
巻:
11589
ページ:
114-125
発行年:
2019年
JST資料番号:
H0078D
ISSN:
0302-9743
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)