文献
J-GLOBAL ID:201902241290336426
整理番号:19A1938067
高等学校におけるステム教育モデルに関する研究-事例としての「橋の設計と構築」【JST・京大機械翻訳】
Research on a STEM Teaching Model in High School - Take ”Bridge Design and Construction” as a Case
著者 (6件):
Li Huizhen
(South China Normal University)
,
Xie Guimei
(South China Normal University)
,
Zheng Yunxiang
(South China Normal University)
,
Zhong Jinping
(South China Normal University)
,
Yu Sijin
(South China Normal University)
,
Zhan Zehui
(South China Normal University)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2019
号:
ISET
ページ:
191-195
発行年:
2019年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)