文献
J-GLOBAL ID:201902241308660166
整理番号:19A0884128
ロギングのオンライン顧客レビューに基づくデスティネーションの市場位置決めのモデル【JST・京大機械翻訳】
A Model of Market Positioning of Destinations Based on Online Customer Reviews of Lodgings
著者 (4件):
Rodriguez-Diaz Manuel
(Department of Economics and Business, University of Las Palmas de Gran Canaria, 35001 Las Palmas, Spain)
,
Rodriguez-Diaz Rosa
(Department of Economics and Business, University of Las Palmas de Gran Canaria, 35001 Las Palmas, Spain)
,
Rodriguez-Voltes Ana Cristina
(Department University of Atlantico Medio, 35017 Las Palmas de Gran Canaria, Spain)
,
Rodriguez-Voltes Crina Isabel
(Department University of Atlantico Medio, 35017 Las Palmas de Gran Canaria, Spain)
資料名:
Sustainability (Web)
(Sustainability (Web))
巻:
10
号:
1
ページ:
78
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7281A
ISSN:
2071-1050
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)