文献
J-GLOBAL ID:201902247449042375
整理番号:19A2662688
ディスプレイ広告に関するブランドキャンペーンのための期待される勝利率ベースのリアルタイム入札戦略【JST・京大機械翻訳】
An expected win rate-based real-time bidding strategy for branding campaigns on display advertising
著者 (2件):
Shih Wen-Yueh
(Department of Computer Science, National Chiao Tung University, Hsinchu, Taiwan)
,
Huang Jiun-Long
(Department of Computer Science, National Chiao Tung University, Hsinchu, Taiwan)
資料名:
Knowledge and Information Systems
(Knowledge and Information Systems)
巻:
61
号:
3
ページ:
1395-1430
発行年:
2019年
JST資料番号:
W2193A
ISSN:
0219-1377
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)