文献
J-GLOBAL ID:201902249844372947
整理番号:19A0516073
高等機関におけるフェイスブックの教育と学習の進歩【JST・京大機械翻訳】
Advances in Teaching and Learning on Facebook in Higher Institutions
著者 (7件):
Chiroma Haruna
(Federal College of Education (Technical), Gombe, Nigeria)
,
Mohd Shuib Nor Liyana
(Information Systems Department, Faculty of Computer Science and Information Technology, University of Malaya, Kuala Lumpur, Malaysia)
,
Abubakar Adamu I.
(Kulliyah of Information and Communication Technology, International Islamic University, Malaysia)
,
Zeki Akram M.
(Kulliyah of Information and Communication Technology, International Islamic University, Malaysia)
,
Gital Abdulsalam Ya’u
(Abubakar Tafawa Balewa University, Bauchi, Nigeria)
,
Herawan Tutut
(AMCS Research Center, Yogyakarta, Indonesia)
,
Abawajy Jemal H.
(School of Information Technology, Deakin University, Geelong, VIC, Australia)
資料名:
IEEE Access
(IEEE Access)
巻:
5
ページ:
480-500
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2422A
ISSN:
2169-3536
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)