文献
J-GLOBAL ID:201902250910482619
整理番号:19A2457559
介入(RTI)に対する反応と学校心理学者の役割に対する影響:システム変化の認識と受容【JST・京大機械翻訳】
Response to Intervention (RtI) and the Impact on School Psychologist Roles: Perceptions and Acceptance of Systems Change
著者 (4件):
Aspiranti Kathleen
(Special Education and School Psychology, Youngstown State University, Youngstown, OH, USA)
,
Hilton-Prillhart Angela
(Milligan College, Milligan College, TN, USA)
,
Bebech Alanna
(Special Education and School Psychology, Youngstown State University, Youngstown, OH, USA)
,
Dula Mark E.
(Milligan College, Milligan College, TN, USA)
資料名:
Contemporary School Psychology
(Contemporary School Psychology)
巻:
23
号:
3
ページ:
327-337
発行年:
2019年
JST資料番号:
W4200A
ISSN:
2159-2020
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)