文献
J-GLOBAL ID:201902251130121350
整理番号:19A2699773
学習言語における聴覚障害児を支援するための困難な英語語の同定【JST・京大機械翻訳】
Identification of Difficult English Words for Assisting Hearing Impaired Children in Learning Language
著者 (4件):
Ansar Munazza
(Department of Computer Engineering, College of E&ME, ISLAMABAD, Pakistan)
,
Qamar Usman
(Department of Computer Engineering, College of E&ME, ISLAMABAD, Pakistan)
,
Bibi Raheela
(Department of Computer Engineering, College of E&ME, ISLAMABAD, Pakistan)
,
Shaheen Asma
(Department of Computer Engineering, College of E&ME, ISLAMABAD, Pakistan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2019
号:
SERA
ページ:
60-65
発行年:
2019年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)