文献
J-GLOBAL ID:201902256203505669
整理番号:19A1392446
負の職場ゴシップ:顧客サービスパフォーマンスに対するその影響と形質の注意力と忘却性の役割の緩和【JST・京大機械翻訳】
Negative workplace gossip: Its impact on customer service performance and moderating roles of trait mindfulness and forgiveness
著者 (7件):
Babalola Mayowa T.
(United Arab Emirates University, United Arab Emirates)
,
Babalola Mayowa T.
(Australian Catholic University, Australia)
,
Ren Shuang
(Deakin University, Australia)
,
Kobinah Thomas
(Australian Catholic University, Australia)
,
Qu Yuanmei Elly
(Rowan University Rohrer College of Business, United States)
,
Garba Omale A.
(Boston University, United States)
,
Guo Liang
(Shandong University at Weihai, China)
資料名:
International Journal of Hospitality Management
(International Journal of Hospitality Management)
巻:
80
ページ:
136-143
発行年:
2019年
JST資料番号:
A1234A
ISSN:
0278-4319
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)