文献
J-GLOBAL ID:201902257358640818
整理番号:19A2824282
企業の社会的責任を考慮したO2O観光サプライチェーンにおけるオンライン販売モード選択と価格決定【JST・京大機械翻訳】
Online selling mode choice and pricing in an O2O tourism supply chain considering corporate social responsibility
著者 (4件):
He Peng
(School of Economics and Management, Southeast University, Nanjing 210096, China)
,
He Yong
(School of Economics and Management, Southeast University, Nanjing 210096, China)
,
Xu Henry
(UQ Business School, The University of Queensland, Brisbane, QLD 4072, Australia)
,
Zhou Li
(Business School, University of Greenwich, London, UK)
資料名:
Electronic Commerce Research and Applications
(Electronic Commerce Research and Applications)
巻:
38
ページ:
Null
発行年:
2019年
JST資料番号:
A1256A
ISSN:
1567-4223
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)