文献
J-GLOBAL ID:201902261120702561
整理番号:19A2158883
多文化教育の準備と実践 教師規範と知覚された教師-教室関係の知覚による学生の外集団態度の予測【JST・京大機械翻訳】
Preaching and practicing multicultural education: Predicting students’ outgroup attitudes from perceived teacher norms and perceived teacher-classmate relations
著者 (3件):
Geerlings Jolien
(Ercomer, Utrecht University, the Netherlands)
,
Thijs Jochem
(Ercomer, Utrecht University, the Netherlands)
,
Verkuyten Maykel
(Ercomer, Utrecht University, the Netherlands)
資料名:
Journal of School Psychology
(Journal of School Psychology)
巻:
75
ページ:
89-103
発行年:
2019年
JST資料番号:
A1130A
ISSN:
0022-4405
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)