文献
J-GLOBAL ID:201902261308394521
整理番号:19A1632151
粒度問題:自己調節学習を測定する異なる方法の比較【JST・京大機械翻訳】
Granularity matters: comparing different ways of measuring self-regulated learning
著者 (5件):
Rovers Sanne F. E.
(School of Health Professions Education, Maastricht University, Maastricht, The Netherlands)
,
Clarebout Geraldine
(School of Health Professions Education, Maastricht University, Maastricht, The Netherlands)
,
Savelberg Hans H. C. M.
(School of Health Professions Education, Maastricht University, Maastricht, The Netherlands)
,
Bruin Anique B. H.
(School of Health Professions Education, Maastricht University, Maastricht, The Netherlands)
,
Merrieenboer Jeroen J. G.
(School of Health Professions Education, Maastricht University, Maastricht, The Netherlands)
資料名:
Metacognition and Learning
(Metacognition and Learning)
巻:
14
号:
1
ページ:
1-19
発行年:
2019年
JST資料番号:
W4730A
ISSN:
1556-1623
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)