文献
J-GLOBAL ID:201902263070135090
整理番号:19A1279697
対話性の探索:フィンランドの香港からの現在の文書と教室の相互作用の比較【JST・京大機械翻訳】
In Search of Dialogicity: A Comparison of Curricular Documents and Classroom Interactions from Finland and Hong Kong
著者 (4件):
Lehesvuori Sami
(Department of Teacher Education, University of Jyvaeskylae, 40014 Jyvaeskylae, P.O. Box 35, Finland)
,
Chan Kennedy Kam Ho
(Faculty of Education, University of Hong Kong, Pok Fu Lam, Hong Kong)
,
Ramnarain Umesh
(Department of Science and Technology Education, University of Johannesburg, Auckland Park, P.O. Box 524, South Africa)
,
Viiri Jouni
(Department of Teacher Education, University of Jyvaeskylae, 40014 Jyvaeskylae, P.O. Box 35, Finland)
資料名:
Education Sciences (Web)
(Education Sciences (Web))
巻:
7
号:
4
ページ:
76
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7177A
ISSN:
2227-7102
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)