文献
J-GLOBAL ID:201902266283099162
整理番号:19A0307277
高等教育におけるモバイル学習に関する学習者の視点のモデリング【JST・京大機械翻訳】
Modelling the Learner’s Perspectives on Mobile Learning in Higher Education
著者 (3件):
Dolawattha D.D.M.
(Faculty of Graduate Studies, University of Kelaniya Dalugama, Kalaniya, Sri Lanka)
,
Salinda Premadasa H.K.
(Centre for Computer Studies, Sabaragamuwa University of Sri Lanka, Belihuloya, Sri Lanka)
,
Jayaweera Prasad M.
(Department of Computer Science, University of Sri Jayewardenepura, Gangodawila, Nugegoda, Sri Lanka)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2018
号:
ICTer
ページ:
133-141
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)