文献
J-GLOBAL ID:201902275638963910
整理番号:19A1625937
学習への信頼:臨床学習環境における信頼に関する専門家学生の展望の定性的研究【JST・京大機械翻訳】
Trusted to Learn: a Qualitative Study of Clerkship Students’ Perspectives on Trust in the Clinical Learning Environment
著者 (6件):
Karp Nathan C.
(School of Medicine, University of California, San Francisco, San Francisco, CA, USA)
,
Karp Nathan C.
(Department of Medicine, University of California, San Francisco, San Francisco, CA, USA)
,
Hauer Karen E.
(School of Medicine, University of California, San Francisco, San Francisco, CA, USA)
,
Hauer Karen E.
(Department of Medicine, University of California, San Francisco, San Francisco, CA, USA)
,
Sheu Leslie
(School of Medicine, University of California, San Francisco, San Francisco, CA, USA)
,
Sheu Leslie
(Department of Medicine, University of California, San Francisco, San Francisco, CA, USA)
資料名:
Journal of General Internal Medicine
(Journal of General Internal Medicine)
巻:
34
号:
5
ページ:
662-668
発行年:
2019年
JST資料番号:
W4586A
ISSN:
0884-8734
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)