文献
J-GLOBAL ID:201902277635735429
整理番号:19A1326914
日本企業のブランド価値,市場資本化,および統合海外販売比率の間の相関に関するデータ【JST・京大機械翻訳】
Data on the correlations among brand value, market capitalization, and consolidated overseas sales ratios of Japanese companies
著者 (3件):
Matsumura Hiroshi
(Department of Business, Natural Resource and Economic Development, Tokyo University of Agriculture, 196 Yasaka, Abashiri Hokkaido 099-2493, Japan)
,
Ueda Tomohisa
(Department of Business, Natural Resource and Economic Development, Tokyo University of Agriculture, 196 Yasaka, Abashiri Hokkaido 099-2493, Japan)
,
Sagane Yoshimasa
(Department of Food, Aroma and Cosmetic Chemistry, Faculty of Bioindustry, Tokyo University of Agriculture, 196 Yasaka, Abashiri Hokkaido 099-2493, Japan)
資料名:
Data in Brief
(Data in Brief)
巻:
23
ページ:
Null
発行年:
2019年
JST資料番号:
W3049A
ISSN:
2352-3409
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)