文献
J-GLOBAL ID:201902281359924626
整理番号:19A2522122
集学的チーム化:理解の増加による協力の強化【JST・京大機械翻訳】
Multidisciplinary Teaming: Enhancing Collaboration through Increased Understanding
著者 (6件):
LaFrance Danielle L.
(H.O.P.E. Consulting, Fair Oaks, CA, USA)
,
LaFrance Danielle L.
(ABA/Autism Studies Program, Endicott College, Beverly, MA, USA)
,
Weiss Mary Jane
(ABA/Autism Studies Program, Endicott College, Beverly, MA, USA)
,
Kazemi Ellie
(California State University, Northridge, CA, USA)
,
Gerenser Joanne
(Eden II Program, Staten Island, NY, USA)
,
Dobres Jacqueline
(Douglass Developmental Disabilities Center, Rutgers University, New Brunswick, NJ, USA)
資料名:
Behavior Analysis in Practice
(Behavior Analysis in Practice)
巻:
12
号:
3
ページ:
709-726
発行年:
2019年
JST資料番号:
W4087A
ISSN:
1998-1929
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)