文献
J-GLOBAL ID:201902285896174426
整理番号:19A1714568
物理教育研究におけるデータの符号化の再考【JST・京大機械翻訳】
Reconsidering the encoding of data in physics education research
著者 (3件):
Springuel R. Padraic
(St. Anselm’s Abbey, 4501 South Dakota Avenue Northeast, Washington, DC 20017, USA)
,
Wittmann Michael C.
(Department of Physics and Astronomy and Maine Center for Research in STEM Education, University of Maine, Orono, Maine 04469, USA)
,
Thompson John R.
(Department of Physics and Astronomy and Maine Center for Research in STEM Education, University of Maine, Orono, Maine 04469, USA)
資料名:
Physical Review Physics Education Research
(Physical Review Physics Education Research)
巻:
15
号:
2
ページ:
020103
発行年:
2019年
JST資料番号:
W5065A
ISSN:
2469-9896
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)