文献
J-GLOBAL ID:201902287806046231
整理番号:19A1557733
マルチトピックチャットテキストに基づく学生の学習の分析と可視化【JST・京大機械翻訳】
Analysis and Visualization of Students’ Learning Based on Multi-Topic Chat Text
著者 (4件):
Zhang Haoyi
(School of Information and Communication Engineering, Beijing University of Posts and Telecommunications, Beijing, China)
,
Pan Feng
(School of Information and Communication Engineering, Beijing University of Posts and Telecommunications, Beijing, China)
,
Wu Zhenyu
(School of Information and Communication Engineering, Beijing University of Posts and Telecommunications, Beijing, China)
,
Ji Yang
(School of Information and Communication Engineering, Beijing University of Posts and Telecommunications, Beijing, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2018
号:
MITE
ページ:
90-97
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)