文献
J-GLOBAL ID:201902291760689567
整理番号:19A1899192
数学的学校準備の評価【JST・京大機械翻訳】
Assessing Mathematical School Readiness
著者 (3件):
Mejias Sandrine
(CNRS, CHU Lille, UMR 9193 - SCALab - Sciences Cognitives et Sciences Affectives, Universite de Lille, Lille, France)
,
Muller Claire
(Luxembourg Centre for Educational Testing , Universite du Luxembourg, Esch-sur-Alzette, Luxembourg)
,
Schiltz Christine
(Institute of Cognitive Science and Assessment, Universite du Luxembourg, Esch-sur-Alzette, Luxembourg)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
10
ページ:
1173
発行年:
2019年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)