文献
J-GLOBAL ID:202002210831720186
整理番号:20A2224206
購買意思決定に対するSWOTマーケティング戦略と7Pの影響の解析【JST・京大機械翻訳】
Analysis of SWOT Marketing Strategies and 7P Influence on Purchasing Decision
著者 (4件):
Komari A
(Department of Engineering, Kadiri University, Kediri, Indonesia)
,
Indrasari L D
(Department of Engineering, Kadiri University, Kediri, Indonesia)
,
Tripariyanto A Y
(Department of Engineering, Kadiri University, Kediri, Indonesia)
,
Rahayuningsih S
(Department of Engineering, Kadiri University, Kediri, Indonesia)
資料名:
Journal of Physics: Conference Series
(Journal of Physics: Conference Series)
巻:
1569
号:
3
ページ:
032002 (9pp)
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5565A
ISSN:
1742-6588
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)