文献
J-GLOBAL ID:202002211523912882
整理番号:20A2274966
マーケティング戦略における意思決定プロセスのための予測分析とデータ可視化アプローチ:研究の事例【JST・京大機械翻訳】
Predictive Analysis and Data Visualization Approach for Decision Processes in Marketing Strategies: A Case of Study
著者 (3件):
Garcia-Perez Andres
(Programa de Ingenieria Industrial, Universidad Tecnologica de Bolivar, Cartagena de Indias, Colombia)
,
Hernandez Maria Alejandra Millan
(Programa de Ingenieria Industrial, Universidad Tecnologica de Bolivar, Cartagena de Indias, Colombia)
,
Castellon Marriaga Daniela E.
(Programa de Ingenieria Industrial, Universidad Tecnologica de Bolivar, Cartagena de Indias, Colombia)
資料名:
Communications in Computer and Information Science
(Communications in Computer and Information Science)
巻:
1274
ページ:
60-70
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5071A
ISSN:
1865-0929
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)