文献
J-GLOBAL ID:202002212634825471
整理番号:20A2045563
Henrietta欠損の事例を用いた専門的経験学習プログラムの分析【JST・京大機械翻訳】
Analysis of an Interprofessional Experiential Learning Program Utilizing the Case of Henrietta Lacks
著者 (4件):
Hunt Lydia
(Stony Brook University, Stony Brook, NY, USA)
,
Tkach Nicholas
(Stony Brook University, Stony Brook, NY, USA)
,
Kaushansky Lauren
(Stony Brook University, Stony Brook, NY, USA)
,
Benz Scott Lisa
(Stony Brook University, Stony Brook, NY, USA)
資料名:
Pedagogy in Health Promotion
(Pedagogy in Health Promotion)
巻:
6
号:
3
ページ:
203-211
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5366A
ISSN:
2373-3799
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)