文献
J-GLOBAL ID:202002213386701609
整理番号:20A1007931
「この!」を見る 証拠に基づく外部および自己与えられたフィードバックを促進する手段としてのビデオアノテーション:室内技術者訓練に関するOperatiにおける予備的研究【JST・京大機械翻訳】
“Take a look at this!”. Video annotation as a means to foster evidence-based and reflective external and self-given feedback: A preliminary study in operati on room technician training
著者 (3件):
Cattaneo Alberto A.P.
(Swiss Federal Institute for Vocational Education and Training SFIVET, via Besso, 84 - 6900, Lugano, Switzerland)
,
Boldrini Elena
(Swiss Federal Institute for Vocational Education and Training SFIVET, via Besso, 84 - 6900, Lugano, Switzerland)
,
Lubinu Francesco
(Healthcare Vocational Center CPS-MT, via Ronchetto, 14 - 6900, Lugano, Switzerland)
資料名:
Nurse Education in Practice
(Nurse Education in Practice)
巻:
44
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
A1247A
ISSN:
1471-5953
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)