文献
J-GLOBAL ID:202002214456797490
整理番号:20A1372108
流体静力学のトピックにおける学生の科学リテラシーに対するSTEMベース誘導問い合わせ学習の影響【JST・京大機械翻訳】
The impact of STEM-based guided inquiry learning on students’ scientific literacy in the topic of fluid statics
著者 (6件):
Parno
(Physics Education, Universitas Negeri Malang, Indonesia)
,
Yuliati L
(Physics Education, Universitas Negeri Malang, Indonesia)
,
Munfaridah N
(Physics Education, Universitas Negeri Malang, Indonesia)
,
Ali M
(Department of Educational Science, Mathematics and Critical Multimedia, Universiti Teknologi Malaysia, Malaysia)
,
Indrasari N
(Graduate School, Universitas Negeri Malang, Indonesia)
,
Rosyidah F U N
(Graduate School, Universitas Negeri Malang, Indonesia)
資料名:
Journal of Physics: Conference Series
(Journal of Physics: Conference Series)
巻:
1481
号:
1
ページ:
012104 (10pp)
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5565A
ISSN:
1742-6588
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)