文献
J-GLOBAL ID:202002214965871285
整理番号:20A1496190
顧客参加に対する顧客専門知識の影響に関する研究【JST・京大機械翻訳】
A Study on the Impact of Customer Expertise on Customer Engagement
著者 (3件):
Chen Jingdong
(Faculty of Economy and Management, Xi’an University of Technology, Xi’an, People’s Republic of China)
,
Liu Jiawei
(Faculty of Economy and Management, Xi’an University of Technology, Xi’an, People’s Republic of China)
,
Chen Mo
(Faculty of Economy and Management, Xi’an University of Technology, Xi’an, People’s Republic of China)
資料名:
Advances in Intelligent Systems and Computing
(Advances in Intelligent Systems and Computing)
巻:
1191
ページ:
243-258
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5075A
ISSN:
2194-5357
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)