文献
J-GLOBAL ID:202002215842128720
整理番号:20A0716412
機能的コミュニケーション訓練における需要フェージングと強化スケジュールの比較【JST・京大機械翻訳】
A Comparison of Demand Fading and a Dense Schedule of Reinforcement During Functional Communication Training
著者 (5件):
Gerow Stephanie
(Baylor University, Waco, TX, USA)
,
Radhakrishnan Supriya
(Baylor University, Waco, TX, USA)
,
Davis Tonya N.
(Baylor University, Waco, TX, USA)
,
Hodges Abby
(University of Denver, Denver, CO, USA)
,
Feind Amy
(Northwest Independent School District, Fort Worth, TX, USA)
資料名:
Behavior Analysis in Practice
(Behavior Analysis in Practice)
巻:
13
号:
1
ページ:
90-103
発行年:
2020年
JST資料番号:
W4087A
ISSN:
1998-1929
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)