文献
J-GLOBAL ID:202002216492290761
整理番号:20A1025300
鉄道サービス故障時の顧客経験に影響する個人的および文脈的要因とサービス設計に対する意味【JST・京大機械翻訳】
The personal and contextual factors that affect customer experience during rail service failures and the implications for service design
著者 (3件):
Ross Tracy
(School of Design and Creative Arts, Loughborough University, Epinal Way, Loughborough, LE11 3TU, UK)
,
May Andrew
(School of Design and Creative Arts, Loughborough University, Epinal Way, Loughborough, LE11 3TU, UK)
,
Cockbill Stuart A.
(School of Design and Creative Arts, Loughborough University, Epinal Way, Loughborough, LE11 3TU, UK)
資料名:
Applied Ergonomics
(Applied Ergonomics)
巻:
86
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
E0803A
ISSN:
0003-6870
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)