文献
J-GLOBAL ID:202002218833925016
整理番号:20A2472860
Kirana Storesを越えて: Groオンライン購入のための消費者購買意図に関する研究【JST・京大機械翻訳】
Beyond Kirana Stores: A Study on Consumer Purchase Intention for Buying Grocery Online
著者 (3件):
Sowmyanarayanan R.
(Amrita School of Business, Amrita Vishwa Vidyapeetham, Coimbatore, India)
,
Krishnaa Gowtam
(Amrita School of Business, Amrita Vishwa Vidyapeetham, Coimbatore, India)
,
Gupta Deepak
(Amrita School of Business, Amrita Vishwa Vidyapeetham, Coimbatore, India)
資料名:
Smart Innovation, Systems and Technologies
(Smart Innovation, Systems and Technologies)
巻:
196
ページ:
599-606
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5072A
ISSN:
2190-3018
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)