文献
J-GLOBAL ID:202002221249480296
整理番号:20A2233130
「物理学者」としての指導者により認識されることまたは認識しないことは,男性および女性の自己効力とパフォーマンスに影響を及ぼすか?【JST・京大機械翻訳】
How Perception of Being Recognized or Not Recognized by Instructors as a “Physics Person” Impacts Male and Female Students’ Self-Efficacy and Performance
著者 (3件):
Li Yangqiuting
(University of Pittsburgh, Pittsburgh PA)
,
Whitcomb Kyle
(University of Pittsburgh, Pittsburgh PA)
,
Singh Chandralekha
(University of Pittsburgh, Pittsburgh PA)
資料名:
Physics Teacher
(Physics Teacher)
巻:
58
号:
7
ページ:
484-487
発行年:
2020年
JST資料番号:
W3504A
ISSN:
0031-921X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)