文献
J-GLOBAL ID:202002224692259373
整理番号:20A0288392
ヒトの相互作用パートナーの欠如におけるコミュニケーションキューは12か月児の単語学習を強化する【JST・京大機械翻訳】
Communicative cues in the absence of a human interaction partner enhance 12-month-old infants’ word learning
著者 (6件):
Tsuji Sho
(International Research Center for Neurointelligence, The University of Tokyo, Tokyo 113-0033, Japan)
,
Tsuji Sho
(Laboratoire de Sciences Cognitives et Psycholinguistique, Departement d’Etudes Cognitives, Ecole Normale Superieure de Paris (ENS), Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales (EHESS), Centre National de la Recherche Scientifique (CNRS), Universite Paris Sciences et Lettres (PSL), 75005 ...)
,
Jincho Nobuyuki
(Faculty of Human Sciences, Waseda University, Tokyo 169-8050, Japan)
,
Mazuka Reiko
(RIKEN Center for Brain Science, Wako 351-0106, Japan)
,
Mazuka Reiko
(Department of Psychology and Neuroscience, Duke University, Durham, NC 27708, USA)
,
Cristia Alejandrina
(Laboratoire de Sciences Cognitives et Psycholinguistique, Departement d’Etudes Cognitives, Ecole Normale Superieure de Paris (ENS), Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales (EHESS), Centre National de la Recherche Scientifique (CNRS), Universite Paris Sciences et Lettres (PSL), 75005 ...)
資料名:
Journal of Experimental Child Psychology
(Journal of Experimental Child Psychology)
巻:
191
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
A1240A
ISSN:
0022-0965
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)