文献
J-GLOBAL ID:202002226564361215
整理番号:20A2151390
消費者態度に関する人工知能顧客サービスの研究とオンラインショッピング中のその影響【JST・京大機械翻訳】
Research on Artificial Intelligence Customer Service on Consumer Attitude and Its Impact during Online Shopping
著者 (4件):
Li Chenzhuoer
(Virginia Polytechnic Institute and State University, College of Engineering, 24060)
,
Pan Runjie
(Corresponding Author, University of Notre Dame, College of Science, 46637)
,
Xin Huiyu
(Inner Mongolia Agricultural University, College of Foreign Language, 010018)
,
Deng Zhiwen
(Sichuan University, College of Business,610065)
資料名:
Journal of Physics: Conference Series
(Journal of Physics: Conference Series)
巻:
1575
号:
1
ページ:
012192 (14pp)
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5565A
ISSN:
1742-6588
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)