文献
J-GLOBAL ID:202002227159058944
整理番号:20A1103679
直接二重燃料成層(DDFS)戦略の下でのE10とE85の使用に関する研究:E10/ディーゼルDDFS機関における排出と性能に及ぼす反応性層化と拡散制限注入の影響の調査【JST・京大機械翻訳】
A study of using E10 and E85 under direct dual fuel stratification (DDFS) strategy: Exploring the effects of the reactivity-stratification and diffusion-limited injection on emissions and performance in an E10/diesel DDFS engine
著者 (4件):
Shirvani Saeid
(Mechanical Engineering Department, K.N. Toosi University of Technology, No. 7, Pardis St., Molla Sadra Ave., Vanak Sq., Tehran, P.O. Box 19395-1999, Iran)
,
Shirvani Sasan
(Mechanical Engineering Department, K.N. Toosi University of Technology, No. 7, Pardis St., Molla Sadra Ave., Vanak Sq., Tehran, P.O. Box 19395-1999, Iran)
,
Shamekhi Amir H.
(Mechanical Engineering Department, K.N. Toosi University of Technology, No. 7, Pardis St., Molla Sadra Ave., Vanak Sq., Tehran, P.O. Box 19395-1999, Iran)
,
Reitz Rolf D.
(Engine Research Center, University of Wisconsin, Madison, Madison, WI, USA)
資料名:
Fuel
(Fuel)
巻:
275
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
C0023A
ISSN:
0016-2361
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)