文献
J-GLOBAL ID:202002228839878672
整理番号:20A0499787
製品革新のための「ユーザ-知識-製品」共創造サイバースペースモデル【JST・京大機械翻訳】
A “User-Knowledge-Product” Co-Creation Cyberspace Model for Product Innovation
著者 (5件):
Wang Yu
( School of International Business, Jinan University (Zhuhai Campus), Zhuhai 519070, China)
,
Wu Jiacong
( School of Management, Jinan University, Guangzhou 510632, China)
,
Zhang Ru
( School of International Business, Jinan University (Zhuhai Campus), Zhuhai 519070, China)
,
Shafiee Sara
( Department of Mechanical Engineering, Technical University of Denmark, Kgs. Lyngby 2800, Denmark)
,
Li Cheng
( School of International Business, Jinan University (Zhuhai Campus), Zhuhai 519070, China)
資料名:
Complexity
(Complexity)
巻:
2020
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
W2044A
ISSN:
1076-2787
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)